charter

ساخت وبلاگ

 

قیمت بلیط چارتر در مقاطع زمانی که ترافیک پرواز زیاد است و به‌اصطلاح در فصل‌ها و مقاطع زمانی پرسفر مانند نوروز، تابستان و...، قیمت بلیط چارتر چندان تفاوتی با بلیط سیستمی ندارد. چون استقبال مسافران در این زمان‌ها از پروازها و تورهای داخلی و خارجی بیشتر می‌شود و بلیط‌های آژانس چارترکننده به‌راحتی فروخته می‌شوند. حتی گاهی اوقات قیمت بلیط چارتر در این مقاطع زمانی با بلیط سیستمی برابر یا از آن بیشتر است. البته تمام این‌ها قواعد کلی هستند و ممکن است استثناهایی هم وجود داشته باشند.

تا این‌جا همه‌اش از مزایای بلیط چارتر گفتیم، اما در کنار حسن بزرگِ تفاوت قیمت، ایراد این بلیط‌ها نسبت به بلیط‌های سیستمی، در خدمات و شرایط چارترکننده است. یعنی چه؟ یعنی این‌که برخلاف بلیط سیستمی، شما نمی‌توانید بلیط چارتر را به‌راحتی استرداد کنید یا تاریخ آن را تغییر دهید. در پروازهای چارتر یا امکان برگرداندن بلیط را ندارید، یا اگر در بعضی شرایط این امکان را داشته باشید که بلیط چارتر را پس بدهید، میزان جریمه‌ی لغو کردن بلیط بسیار بالا است و گاهی معادل هزینه‌ی خود بلیط تمام می‌شود. یعنی مثلا اگر به هر دلیلی  بلیط چارتر را لغو کنید، ممکن است آژانس تمام پولی را که برای بلیط پرداخته‌اید، برای خودش نگه‌ دارد. دیگر این‌که درست است شما از آژانس، بلیط چارتر می‌خرید، اما اگر مشکلی در پروازتان به‌وجود بیاید، مثلا اگر پروازتان تاخیر داشته باشد، بارتان گم شود، پروازتان لغو شود و...، مسئولیت این مشکلات برعهده‌ی شرکت‌های هواپیمایی است و آژانس چارترکننده به شما خدمات خاصی نمی‌دهد.

 

پروازهای چارتر

اگر سفر مسافر شامل یک مقصد نهایی یا متوقف در یک کشور غیر از کشور خروج، کنوانسیون ورشو و یا کنوانسیون مونترال ممکن است قابل اجرا باشد و این کنوانسیون ها حاکم است و می تواند مسئولیت حمل و نقل برای مرگ و یا آسیب های جسمی و در رابطه با از دست دادن و یا آسیب به چمدان. بسیاری از حمل و نقل هوایی از محدودیت کنوانسیون ورشو برای مرگ و یا آسیب های جسمی اجتناب کرده اند. اطلاعات بیشتر ممکن است از حامل دریافت شود. همچنین به اطلاعیه های "مشاوره مسافران بین المللی در محدودیت مسئولیت" و "اطلاع از محدودیت های مسئولیت بارگیری" می پردازید. اگر سفر به طور کامل در داخل جزایر مالت جزایر مالتی داخلی، که برای محدودیت های مشابه مسئولیت اعمال می شود، اعمال خواهد شد.

اطلاع از مالیات، هزینه ها و هزینه های دولت

قیمت این بلیط ممکن است شامل مالیات، هزینه ها و اتهاماتی باشد که در حمل و نقل هوایی توسط مقامات دولتی اعمال می شود. این مالیات ها، هزینه ها و اتهامات که ممکن است بخش قابل توجهی از هزینه های سفر هوایی را نشان دهند، در هزینه های گنجانده شده یا در جعبه های "مالیات / هزینه / تخفیف" این بلیط نشان داده شده است. شما همچنین ممکن است ملزم به پرداخت مالیات، هزینه ها و هزینه های که قبلا جمع آوری نشده است.

انصراف از مسافرت با Overbooking

در آن کشورهایی که مقررات جبران خسارات مهاجرت شده در آنها اعمال می شود، حامل برنامه های گارانتی را برای مسافران با رزرو های تایید شده که به علت عدم دسترسی به صندلی هایی که از طریق خرید بیش از حد بوکوگرام استفاده می شوند، رد می کنند. جزئیات این طرح ها در دفاتر خطوط هوایی موجود است.
به منظور به حداقل رساندن اثر "هیچ نمایش" و اجازه دادن به کرسی ها توسط مسافران که در غیر این صورت نمی تواند در یک پرواز انتخاب شده سفر استفاده می شود، حمل و نقل ممکن است پرواز بیش از حد.
در حالی که حامل ها هر گونه تلاش برای ایجاد کرسی هایی را که برای رزرو تایید وجود دارد، در دسترس نیست.

شرایط قرارداد

    همانطور که در این قرارداد "بلیط" به معنای این بلیط مسافر و چک بار، و یا این برنامه سفر / رسید در صورت لزوم، در مورد یک بلیط الکترونیکی که از این شرایط و اطلاعیه ها بخشی تشکیل شده است؛ "حمل و نقل" معادل "حمل و نقل" است، "حامل" به معنی تمام حمل کننده های هوایی است که حمل و یا انجام حمل و نقل مسافر یا محموله خود را در زیر و یا انجام هر گونه خدمات دیگر مربوط به چنین حمل و نقل هوایی؛ "بلیط الکترونیکی" به معنای برنامه سفر / رسید که توسط طرف یا حمل کننده ارائه می شود، کوپن های الکترونیکی و در صورت لزوم، سند سوارکاری؛ "کنوانسیون ورشو" به معنای کنوانسیون برای اتحاد قوانین خاص مربوط به حمل و نقل بین المللی هوایی است که در ورشو، 12 اکتبر 1929، و یا آن کنوانسیون به اصطلاح در لاهه، 28 سپتامبر 1955 اصلاح شده، هر کدام که قابل اجرا باشد؛ "کنوانسیون مونترال" به معنای کنوانسیون برای اصلاح قوانین خاصی برای حمل و نقل بین المللی هوایی است که در مونترال، 28 مه 1999، امضا شده است.
    انتقال این قرارداد به قوانین و محدودیت های مرتبط با مسئولیتی که توسط کنوانسیون ورشو یا کنوانسیون مونترال تعیین شده است، مگر اینکه چنین حمل و نقل "حمل و نقل بین المللی" نیست که در آن کنوانسیون تعریف شده باشد. حمل و نقل کامل در جزایر مالت در پروازهای داخلی تحت قانون داخلی مالتی است که قوانین و محدودیت های مشابه مربوط به مسئولیت را فراهم می کند.
    تا حدی که با حمل و نقل های پیشین و سایر خدمات انجام شده توسط هر حامل مواجه نمی شوند، موضوع: (i) مقررات موجود در بلیط؛ (2) تعرفه های قابل اجرا؛ (iii) شرایط حامل حمل و نقل و مقررات مربوطه که در این قسمت ساخته شده اند (و در صورت درخواست در دفاتر حمل و نقل در دسترس هستند)، به غیر از حمل و نقل بین یک محل در ایالات متحده یا کانادا و هر مکان خارج از آن، که تعرفه ها در آن کشورها اعمال می شود
    نام حامل ممکن است در بطری مختصر باشد، نام کامل و اختصار آن در تعرفه های حامل، شرایط حمل و نقل، مقررات و جدول زمانی تعیین شده است. آدرس حامل باید فرودگاهی است که در کنار اولین مخفف نام حامل در بلیط مشخص شده است؛ مکان های توافق شده توافق شده، مکان هایی است که در این بلیط تعیین شده است یا همانطور که در جدول زمانی حامل مشخص شده است، به عنوان مکان های متوقف برنامه ریزی شده در مسیر مسافر؛ حمل و نقل، که توسط چندین حامل پیوسته در زیر انجام می شود، به عنوان یک عملیات واحد در نظر گرفته می شود.
    یک شرکت هواپیمایی که یک بلیط برای حمل بر خطوط هواپیمایی دیگر را صادر می کند، تنها به عنوان عامل آن عمل می کند.
    هر گونه محرومیت یا محدودیت مسئولیت حامل باید به نفع نمایندگان، خدمتکاران و نمایندگان حامل و هر فردی باشد که از هواپیما برای حمل و نقل و نمایندگان، خدمتکاران و نمایندگان آن استفاده می شود.
    محموله ثبت شده به حامل چک بار تحویل خواهد شد. در صورت آسیب رساندن به محموله در حمل و نقل بین المللی، شکایت باید پس از کشف آسیب و بلافاصله پس از هفت روز از دریافت، بلافاصله به حامل تحویل شود. در صورت تاخیر، شکایت باید در عرض 21 روز از تاریخ تحویل بار گنجانده شود. به تعرفه ها در شرایط حمل و نقل در مورد حمل و نقل غیر بین المللی نگاه کنید.
    این بلیط برای حمل یک سال از تاریخ صدور ویزا به جز موارد دیگری که در این بلیط در تعرفه ها، شرایط حمل و نقل یا مقررات مرتبط وجود دارد، مناسب است. کرایه حمل برای این منظور قبل از شروع حمل و نقل تغییر می کند. حامل ممکن است حمل و نقل را لغو کند در صورتی که کرایه قابل استفاده پرداخت نشده باشد.
    حامل متعهد می شود از بهترین اقدامات خود برای حمل مسافر و غرفه با اعزام مناسب استفاده کند. بار نشان داده شده در جدول زمانی یا جاهای دیگر تضمین شده و هیچ بخشی از این قرارداد را تشکیل نمی دهد. حامل ممکن است بدون توجه به حامل های جایگزین یا هواپیما جایگزین و ممکن است مکان های متوقف مکان نشان داده شده در بلیط در صورت ضرورت را تغییر دهید و یا حذف کنید. برنامه ها قراره بدون اطلاع رسانی تغییر پیدا کنند. حامل هیچ مسئولیتی برای ایجاد اتصالات ندارد.
    مسافر باید با شرایط مسافرتی دولتی، خروج، ورود و سایر اسناد مورد نیاز را برآورده و با زمان تعیین شده توسط حامل به فرودگاه می رسد، و اگر هیچ وقت به اندازه کافی سریع برای تکمیل مسیر خروج ثابت نشده باشد.
    هیچ نماینده، بنده یا نماینده حامل مجوز تغییر، اصلاح یا لغو هرگونه مفاد این قرارداد را ندارند.

 

charter...
ما را در سایت charter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra blitcharterhavapima بازدید : 385 تاريخ : پنجشنبه 2 آذر 1396 ساعت: 2:02


در حالی که در یک کشور خارجی ممکن است سرگرم کننده باشد، همیشه در خارج از کشور خطر وجود دارد، همانطور که در خانه خطر است. همه بازدیدکنندگان از هر کشوری باید یاد بگیرند که خطرات در کشورهای خارجی چه هستند و چگونه از خود محافظت می کنند بدون اینکه مطمئن باشند که آنها ایمن هستند. همیشه احتمال وجود دارد که چیزی به اشتباه برسد، بنابراین، همانطور که می گویند، بهتر است که ایمن باشیم تا ناراحت نباشیم. ایمنی مهم است که توسط خودتان یا با خانواده یا دوستانتان باشد. به یاد داشته باشید اشاره گر زیر را به سفر خارجی بعدی خود را به عنوان امن و بدون هیچ زحمتی به عنوان امکان پذیر است.



    1  کشور خود را پیش از رفتن به کشور تحقیق کنید. بهترین و سریع ترین راه تحقیق این است که در اینترنت برای اطلاعات قانونی و مواردی که قبل از سفر به آن کشور باید بدانید، جستجو کنید. مشاهده مشاوره های مسافرتی از منابع معتبر مانند ایالات متحده، انگلستان و دولت استرالیا و توجه به هر گونه مسائل بالقوه ای که ممکن است با آن روبرو شوید. یک مسافر خیابانی همچنین باید شماره های اضطراری و حداقل یک زبان (مانند کلمه "کمک") را بداند. همچنین مکانهایی را که باید اجتناب کنید، مانند کوچه ها، محله های بد و مناطق نور قرمز پیدا کنید. دولت شما ممکن است منابع موجود برای مسافران داشته باشد که مواردی را که شما برای آماده شدن آماده می کنید، مشخص کنید. [1]
        
آداب و رسوم محلی را بشناسید. حرکات بسیاری وجود دارد که شما ممکن است به آن عادت کنید، اما در کشورهای دیگر نیز وجود دارد که ممکن است به عنوان مخالف آنها در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، علامت شگفت انگیز "OK" که در بسیاری از کشورهای غربی مورد استفاده قرار می گیرد، ژست دست تند و زننده در کشورهای دیگر مانند یونان است. آژانس مسافرتی شما باید بتواند به شما در تعیین آداب و رسوم مورد استفاده شما کمک کند و ممکن است در کشور دیگری اثر متفاوتی داشته باشد.
        
یاد بگیرید که چگونه مردم محلی لباس. اگر مردم محلی در یک روش متوسط ​​لباس پوشیدن داشته باشند، باید همان لباس را داشته باشید. شما نمی خواهید توجه ناخواسته به خودتان، به خصوص در سایت های اهمیت مذهبی، جلب کنید.
   

    2  قبل از ترک، سه کپی از همه چیز را بخوانید. کپی پاسپورت خود، سفرنامه سفر و بلیط، کارت های اعتباری، گواهینامه رانندگی و سایر اسناد مهمی را تهیه کنید. پشت همه چیز را هم کپی کنید. در صورتی که هر اسناد شما به سرقت رفته باشد، می توانید آن را برای شما آسان تر کند، اما کپی ها را در مکان های جداگانه نگه دارید و آنها را امن نگه دارید. شما همچنین می توانید اسکن اسناد خود را در نظر بگیرید و آنها را به عنوان ضمیمه به خودتان ارسال کنید تا زمانی که و در صورت لزوم چاپ می شود چاپ شود. شما ممکن است بتوانید اسناد مهم خود را در "امن" آنلاین برای امنیت بیشتر ذخیره کنید.
  
Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 2
    3   آدرس و شماره تلفن سفارت کشور و پایگاه های نظامی (در صورت لزوم) را قبل از ورود به کشور خارجی دریافت کنید. برای برخی از کشورها، مانند ایالات متحده آمریکا و استرالیا، ممکن است قبل از مسافرت، در کنسولگری آنلاین ثبت نام کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، اگر هر گونه فاجعه طبیعی یا درگیری نظامی رخ می دهد، کنسولگری می داند که شما در کشور هستید، که اولین گام در ارائه کمک است.
        
هنگام ورود به سفارت کشور خود (یا نزدیکترین سفارتخانه) با سفارت تماس بگیرید. آنها را از محل و نام شما مطلع سازید، به خصوص اگر در کشور خارجی بی نظیر سیاسی هستید. در صورت امکان، به سفارت بروید یا حداقل آن را بر روی یک نقشه مشخص کنید و بدانید که چگونه می توانید به آنجا برسید.
   

    4  اجتناب از نگاه کردن به یک توریست. به طور کلی هیچ کدام از موارد زیر را نمی پوشید:
        
طلا و جواهر بیش از حد یا گران قیمت
        
یک جور کفش کتانی زیبا (مخصوصا لباس های سفید) - شما ممکن است وسوسه شوید زیرا شما ممکن است پیاده روی زیادی انجام دهید، اما یک جفت کفش ورزشی زیبا نشان می دهد که شما واقعا یک توریست هستید (که باعث می شود شما به عنوان یک هدف نگاه کنید دزدها [2] اگر شما باید کفش کتانی را بپوشید، اطمینان حاصل کنید که آنها نوعی نیستند که توجه را جلب کنند.
        
پکیج Fanny - یک پاکت پی سی می تواند به راحتی برچسبی (یا چاقو برداشته) را برداشته و محتویات بسته فانی را خالی کند بدون اینکه آگاه باشید.
        
کیسه های طوطی با یک نام اپراتور گروه یا نماینده گروه تجربی وارد شده اند
        
بدیهی است لباس جدید
        
الکترونیک - اگر شما باید آنها را به ارمغان بیاورد، آنها را در قدیمی ترین، کوله پشتی ترین مورد که می توانید پیدا کنید قرار دهید.
   

    بررسی کنید که آیا شیر آب امن است. به خاطر داشته باشید که آب شیر ممکن است از مواد شیمیایی مختلف در کشور خودتان درمان شود و اگر شما آن را بخورید، مخصوصا برای کودکان و سالخوردگان، بیمار شوید. [3] همچنین، هنگام خرید آب از فروشندگان در خیابان ها، اطمینان حاصل کنید که کلاه هنوز به حلقه آن متصل است.

    مراقب باشید با برخورد های جنسی. بیماری های منتقله از راه جنسی (STDs) برای همه شهرها در سراسر جهان، حتی خودتان، رایج هستند. وقوع STD ها مانند ایدز و سیفلیس در برخی از شهرها، به ویژه در میان روسپیان، بیشتر است. به یاد داشته باشید تنها حفاظت تضمین شده، ابتلا به رابطه جنسی نیست، اما اگر شما انجام دهید، لباس خود را بپوشانید یا از شرکای خود بخواهید که محافظت کند که انتقال بیماری را کاهش می دهد و در صورت لزوم اقدامات احتیاطی علیه تجاوز به عنوا را انجام می دهد.

اطلاعات شخصی خود را مخفی نگه دارید. هیچکس جز شما نیازی به دانستن کجا ماندن، جایی که می روید و وقتی انجام می دهید. مهم نیست که چه شخصی قابل اعتماد باشد، مهم نیست که آنها اطلاعات شخصی شما را بدانند. اگر کسی می پرسد کجا ماندن، پس دروغ می گویند هنگام چک کردن در یک هتل، شماره اتاق خود را هر وقت با صدای بلند می گویند. در حالت مطلوب، کارمند هتل باید در مورد آن نیز احتیاط داشته باشد (شماره اتاق را در جعبه کلیدی خود بنویسید) اما اگر فکر می کنید دیگران تعداد اتاق شما را می شنوند، فقط بخواهید آن را تغییر دهید.

اتاق خود را حفظ کنید از یک اتاق که در طبقه همکف یا در نزدیکی آسانسور و یا پله های آتش نشانی نیست، بپرسید، به طوری که آنها تمایل دارند بیشتر به آنها اعتماد کنند. گوه ی لاستیکی را بردارید و آن را هر شب در زیر درب خود بگذارید، فقط در مورد. اگر کسی یک کلید داشته باشد یا قفل را برداشته باشد، گوه ی لاستی به شما می دهد که زمان کافی برای جابجایی و درخواست کمک بگیرید. اگر گوه ای ندارید، صندلی را در برابر دستگیره قرار دهید. هنگام ترک آن علامت "مزاحم نشوید" را روی درب قرار دهید تا مردم فکر کنند که در آنجا هستند. تلويزيون را با حجم متوسط ​​بپردازيد تا مردم نميتوانند بگويند اتاق شما اشغال شده باشد يا نه. اشیای ارزشمند خود را از بین نگذارید در یک ظروف امن یا در ظاهر آشکار (مانند جعبه نان). [4]

Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 8
مودب و بی ادب باشید اگر شما آرام و احترام هستی، به احتمال زیاد در رفتار خود به خودتان توجه بیشتری خواهید کرد. با این حال، بسته به آداب و رسوم محلی، فرض بر این نداشت که دوستی اضافی مفید باشد - ممکن است به عنوان یک دعوت نامه ای که هرگز به معنای ارائه آن نیست، به ویژه اگر شما زن هستید، تفسیر شود. اجتناب از انجام هر کاری (داشتن نوشیدنی، انجام مواد مخدر) که باعث می شود که شما به هرج و مرج و یا خصمانه. نه تنها شما را به نحوی منفی توجه می کند، بلکه شما نیز آسیب پذیر تر خواهید بود زیرا شما به طور کامل هشدار نمی دهید.
Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 9
10 اسناد خود را به صورت استراتژیک حمل کنید. کارت اعتباری، پول نقد، کارت شناسایی و گذرنامه خود را در همان محل قرار ندهید.
Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 10
    کارت های نقدی و اعتباری را از کارت شناسایی جدا کنید. با نگه داشتن چیزهایی که از هم جدا شده اند، خطر از دست دادن همه آنها را دزدیده است.
    
همیشه پول نقد را در یک کفش، یک جیب پنهان یا در کفش دیگری بپوشانید، در صورت نیاز به نقدی فوری برای سوار شدن به تاکسی یا چیزی سریع برای خوردن. پول زیادی را حمل نکنید و زمانی که پرداخت می کنید هرگز آن را فلش نکنید.
    
اگر شما یک کیف پول دارید، آن را در جیب شلوار جلو خود بجای پشت و کیف دستی خود قرار دهید تا نزدیک بدن باشد. برای امنیت بیشتر، یک کیف پول مجلسی را تهیه کنید - یک کیف پول ارزان با مقدار کمی پول واقعی و کارت های اعتباری منقضی شده و شناسه های جعلی.


11 از این کیف پول جعلی استفاده کنید در صورتی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مجبور شوید آن را لغو کنید. آن را به سوی آنها بکشید، اما برای آنها بیشتر تلاش کنید. وقتی که آنها برای گرفتن کیف پول اقدام می کنند، شما می توانید راه دیگری را برای از بین بردن آنها به دست آورید. گروگان ها بیشتر به پول نقد علاقه مند هستند و تا زمان بررسی کارت های جعلی و شناسه ها زمان بیشتری را صرف نخواهند کرد.

Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 11
12 راه رفتن به سمت ترافیک. به این ترتیب، هیچ خودرویی نمیتواند پشت سر شما غلبه کند و مرتکب جرم شود. این نیز برای دزدان بر روی اسکوتر ها شناخته شده است تا بتوانند کیف های دستی را از بین ببرند. کیف دستی / چمدان خود را در کنار بدن خود نگه دارید که دور از ترافیک است. با انجام این کار، می توانید خطر تصادفات را نیز کاهش دهید که ممکن است ناشی از عدم رعایت اتومبیل های عقب نشینی پشت سر شما باشد.

13 هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی مراقب باشید. جلوگیری از تاکسی های بدون مجوز. با این حال بهتر است یک ماشین را استخدام کنید یا یک اتوبوس یا قطار ببرید. سعی کنید یک صندلی در جلوی اتوبوس داشته باشید، همانطور که در نزدیکی راننده قرار دارید. شما نباید هرگز در طبقه بالا یک اتوبوس در اواخر شب بخوابید. اگر قطار می کنید، سعی کنید صندلی را در یک وانت شلوغ در یک وسط قطار پیدا کنید. این به این معنی است که شما فقط باید نیمی از یک پلتفرم به طور بالقوه یکنواخت و ضعیف روشن را راه بیاورید. در صورت لزوم، نزدیک دکمه اضطراری / اینترکام ببندید.

Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 13
14 هرگز با یک غریبه وارد ماشین نشوید. اگر یک راننده تاکسی گواهی شده باشد، پس از اطمینان از شناسایی آن اطمینان حاصل کنید. اگر دیر یا زود متوجه شوید که در یک ماشین راننده تاکسی غیرقانونی هستید، از پنجره یا درب دور شوید.

15 اگر شما یک تاکسی می کنید، در صندلی جلو نشسته اید، مخصوصا اگر شما یک زن هستید. اطمینان حاصل کنید که درب از داخل باز می شود. هنگامی که به مقصد خود می رسید، پول بلافاصله بپردازید و در ماشین باقی نمانید.

Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 15
16 در صورت رانندگی، به تغییرات در قوانین جاده توجه داشته باشید. بعضی از کشورها در سمت چپ جاده رانندگی می کنند و دیگران در سمت راست. در ایالات متحده آمریکا، شما در سمت راست رانندگی می کنید؛ در ژاپن انگلستان، استرالیا یا نیوزیلند شما در سمت چپ رانندگی می کنید. رانندگی در طرف مقابل از جاده به آنچه که شما عادت کرده است تنظیم قابل توجهی است؛ به طور خاص، در هنگام چرخش مطمئن باشید که در سمت راست جاده قرار دارید، بسیار مراقب باشید. همچنین، بیش از حد مطلوب لازم نیست. به عنوان مثال، از فضای پارکینگ عقب بیرون می آیند، اما اگر نوبت را از دست ندهید، به عقب برگردید. پشتیبان گیری در سمت اشتباه جاده حتی مشکل تر از رانندگی در طرف اشتباه جاده است.

Image titled Be Safe in a Foreign Country Step 16

charter...
ما را در سایت charter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra blitcharterhavapima بازدید : 440 تاريخ : چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت: 3:28

در هنگام برنامه ریزی برای سفر، یک کیف پزشکی اغلب اولین موردی است که اکثر مردم فکر می کنند برای بسته بندی کردن. با توجه به انواع بیماری هایی که می توانند در هنگام مسافرت رخ دهند، مهم است که مردم به یاد داشته باشید یک کیف پزشکی شخصی کوچک را پر کنند که تمام موارد مورد نیاز برای درمان هر گونه شرایطی باشد که ممکن است بوجود آید.

Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Intro

قسمت 1
شامل اصول اولیه کمک می باشد

   

    1  شامل بسیاری از اقلام مراقبت از زخم برای هر دو scrapes جزئی و زخم های مهم تر است. باند های مختلف چسب، پدال گاز، نوار چسب، توپ پنبه، ظرف کوچک سفر پراکسیدها و ساب با الکل یا پد های مختلف را اضافه کنید.
 
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 1 
    2  هر وسیله ای را که ممکن است ضروری باشد، از قبیل موچین برای برداشتن شکاف، قیچی کوچک برای برش نوار و پین های ایمنی برای چفت کردن قطعات و پیچ و تاب های باند استفاده کنید.
    
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 2
    3   شامل پماد و کرم های استاندارد برای تمام انواع شرایط. پماد آنتی بیوتیک پماد برای جلوگیری از عفونت ها در برش ها و خراش ها، کرم کورتیکواستروئید برای از بین بردن خارش و کاهش التهاب از گزش ها، خراش ها و سایر صدمات، لوسیون Caladryl® برای تماس با گیاهان سمی و گیاهان مشابه و ژل آلوئه برای تسکین سوختگی جزئی.
    
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 3
    4  کمک های امدادی را که می تواند با شرایط جزئی کمک کند، ذخیره می کند. داروهای ضد درد مانند استامینوفن یا ایبوپروفن را برای سردرد، درد دندان، درد عضلانی، تب و سایر شرایط جزئی که ممکن است در طول سفر شما ایجاد شود، در نظر بگیرید.
   
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 4
    5  کمک های گوارشی مانند آنتی اسیدها، داروهای ضد تهوع، ملین ها و داروهایی که اسهال را درمان می کنند را اضافه کنید. همچنین داروها و گزینه های درمان برای آلرژی و مشکلات سینوسی را ارائه دهید. شامل داروهای ضد آلرژی، اسپری سالین اسپری بینی، قطره های چشم، ضد انعقاد، آنتی هیستامین ها و لوزالمعده های گلو.
  
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 5
    6  موارد اضطراری اساسی را شامل می شود که ممکن است در صورت آسیب رخ دهد. اگر یک آسیب عضلانی جزئی رخ دهد، ممکن است همه چیز مفید باشد، اگر پیچ خوردگی برای اسپری ها، بسته های سرد یکبار مصرف برای کاهش تورم و باند گرمایی برای درد عضلانی باشد.
   

    7   موارد اضافی را که ممکن است مفید باشد، اگر سفر به مکان ای که در معرض خطر بیماری و بیماری است قرار دهید. شامل داروهای ضد مالاریا، داروهای ضد قارچی، ضد آلودگی یا ماسک تنفسی و قرص های تصفیه آب.
 
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 7 
    8   اگر از خارج از کشور سفر می کنید، از مراکز کنترل بیماری (CDC) یا سازمان بهداشت جهانی (WHO) دیدن کنید. لیستی از پیشگیری های توصیه شده برای سفر به مناطق خاص جهان را مشاهده کنید.

قسمت 2
شخصی سازی کنید  
    1  سلامت شخصی هر عضو خانواده را در نظر بگیرید. شامل اقلام در کیت است که برای هر عضو خاص است. به عنوان مثال، اگر دختر نوجوان شما از سردرد میگرنی رنج می برد، به یاد داشته باشید که شامل داروهای میگرنی و هر چیز دیگری است که ممکن است برای کمک به تسکین میگرن در هنگام مسافرت استفاده شود، از قبیل یکبار مصرف شامپو مرطوب و چشمان پارچه ای که نور را از بین می برد.
 
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 9 
    2    اطمینان حاصل کنید که داروهای فراوان برای هر یک از اعضای خانواده ای که بیماری های مزمن دارند، باشد. آخرین چیزی که میخواهید در هنگام دور از خانه با آن روبرو شوید، تلاش برای جایگزینی داروهای روزانه است که هنگام مسافرت از بین رفته است.
   

    3   پزشک خود را در مورد برنامه های سفر خود مطلع کنید و از او بخواهید که یک نسخه اضافی به شما بدهد تا قبل از ترک، داروهای خود را دو برابر کنید. همچنین می توانید یک نسخه اضافی را که می توانید با شما حمل کنید و در صورت لزوم در حالی که دور است پر کنید.
 

    4   دوز دوز را به دو محل جداگانه جدا کنید. برای مثال، فقط یک بطری را در کیت مسافرت پزشکی خود قرار دهید و دیگران را در یک نقطه کاملا متفاوت قرار دهید، مانند کیف دستی یا لپ تاپ شما. این امر تضمین می کند که اگر داروهای خود را همچنان گم کرده اید یا در سفر خود گم شده اید، داروهای خود را نیز حفظ کنید.

Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 12
قسمت 3
به خاطر آوردن اضافی
    1    اگر شما در حال حاضر آنها را پوشیدید، یک عینک اضافی و یا لنزهای تماسی اضافه کنید. بطری اضافی از محلول لنز تماس نگیرید.
 
Image titled Pack a Medical Kit for a Trip Step 13
    2  به یاد داشته باشید داروها یا دستگاه های کنترل اضافی کنترل قند را در نظر بگیرید. اگر قرصهای ضد بارداری را مصرف کنید، پزشک خود را بخوانید و از نسخه اضافی بخواهید. اطمینان حاصل کنید که نسخه قبل از ترک، قبل از اینکه مجددا با شما همراه شود، قبل از ترک، پر کنید. بهتر است قرصها را در صورت نیاز به آنها بجوید، تا مجبور شوید که نسخه را پر کنید، که ممکن است بسته به جایی که به آن سفر می کنید، خیلی آسان نیست.
  

  

charter...
ما را در سایت charter دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra blitcharterhavapima بازدید : 499 تاريخ : چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت: 3:15